אודות

 

משפחות הקשת היא קבוצה לגאים שרוצים להיות הורים
גאים שהם הורים
חברים של גאים שהם הורים
הורים של גאים שהם הורים
ושל ילדים שהוריהם גאים
ושל כל ההורים מהמשפחות האלטרנטיביות וגם הילדים והחברים שרוצים להיות קיימים, מוכרים ונוכחים.

 

הדרך להורות גאה וההורות הגאה מעלות אתגרים, שאלות וצרכים ייחודיים לנו, או שלפחות נתפסים אצלנו כייחודים. הדרך החדשה שאנו הולכים בה וקיום מועט של modeling להורות הגאה יוצרים צורך למשפחות הגאות- הורים, ילדים ובני משפחה- בנראות, מידע, היכרות הדדית ופעילות קהילתית ותמיכה, כמו גם לאנשי המקצוע- אנשי חינוך, פסיכולוגים, יועצות, ליצירת נראות, פתיחות, מודעות לצרכים, מתן כלים.

 

בשלהי 2009 הקימו יאיר קדר ויוסי ברג, אבות גאים בהורות משותפת (כל אחד לחוד), את עמותת משפחות הקשת, במטרה לקדם את ההורות הגאה בישראל- לאפשר ליותר אנשים לחלום, להגשים את החלום ולעשות זאת בדרך המיטבית, למען רווחה טובה יותר לילדינו.

 

ביום המשפחה 2010 התקיים כנס היסוד של משפחות הקשת, עם כ- 100 פעילויות בתחום, הרצאות, פנלים, סדנאות, סיפורים אישיים, הפעלות ילדים ומשפחה, על ההיבטים החינוכיים, פסיכולוגיים, חברתיים, תרבותיים וכלכליים של כל סוגי ההורות הגאה- הורות משותפת, תרומת זרע, פונדקאות, אימוץ ועוד.

 

במהלך שנת 2010 החלה עמותת משפחות הקשת, בשיתוף פעולה הדוק עם המרכז הקהילתי הגאה של עיריית תל אביב, בקידום התחום, ובין היתר: הפעלת קבוצות טרום הורות והורות משותפת, קיום פורום הכולל את מינהל החינוך בעירית תל אביב, יועצות משרד החינוך והשפ"ח- השירות הפסיכולוגי החינוכי, פעילות קהילתית חודשית בשבת האחרונה של כל חודש "ילדי הקשת מציירים ויוצרים", הקמת אתר מידע פעיל, סיוע במחקרים בתחום ומענה לצרכים שוטפים.


 

כתיבת תגובה